قیمت فلزیاب دستی کوچک

قیمت فلزیاب دستی کوچک

فلزیاب دستی یا فلزیاب پین پوینتر یک دستگاه فلزیاب کوچک است. این نوع فلزیاب ها به عنوان دستگاه های مکمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا قادر به یافتن اهداف در اعماق نزدیک تر به هدف و نقطه یابی آن به دقت بالا هستند. بنابراین شما برای اسکن و کاوش منطقه مورد نظر خود نیاز به یک دستگاه بزرگتر و حرفه ای تر دارید. بعد از یافتن حدودی منطقه ای که هدف در آن جا وجود دارد، می توانید اقدام به نقطه یابی دقیق محل نمایید.

با استفاده از فلزیاب دستی کوچک می‌توان به سادگی فلزاتی مانند سکه، جواهرات، قطعات فلزی و غیره را در زمین پیدا کرد. این دستگاه برای کاربردهای مختلفی از جمله جستجوی گنج، پیدا کردن لوله‌های فلزی در دیوارها، تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اندازه کوچک آن، این نوع فلزیاب برای سفرهای کوهنوردی، شکار و ماهیگیری و دیگر فعالیت‌های خارج از منزل نیز مناسب است. در ادامه به بررسی قیمت فلزیاب دستی کوچک می‌پردازیم.

 

 

 

قیمت فلزیاب دستی کوچک09196838263
قیمت فلزیاب دستی کوچک
خرید فروش فلزیاب درکاوش طلا۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

 

چند مدل از بهترین فلزیاب دستی کوچک

باید توجه داشت که تولیدکنندگان فلزیاب دستی مختلفی هستند و هر کدام از این تولیدکنندگان، مدل‌های مختلفی از این دستگاه را تولید می‌کنند. در ادامه، چند مدل معروف و پرفروش فلزیاب دستی را به شما معرفی خواهم کرد:

۱Garrett Pro-Pointer : فلزیاب پین پوینتر گرت پرو Pro-Pointer یک وسیله ی ضد آب، سبک و قابل حمل است که با وجود ارزان بودن بسیار کارآمد است و این pin pointer قلمی توانایی نفوذ در آب، خاک و سنگ را دارد همچنین قادر است اجسام مخفی را تا عمق ۳۰ سانتی متر شناسایی و آشکار کند.

۲- Minelab Pro-Find 35: این فلزیاب دستی کوچک دارای ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

۳- Fisher F-Pulse PinPointer: فلزیاب Fisher F-Pulse پین پوینتر قدرتمند ساخت برند Fisher، مجهز با برترین قابلیتهایی است که یک فلزیاب دستی می‌تواند داشته باشد. این دستگاه با ویژگی های منحصر بفرد خود کاوش را برای شما بسیار آسان می‌کند.

۴- Nokta Makro Pointer: پین پوینتر شرکت نوکتا برای تمامی کاوشگران و حفاران توصیه می شود چون این سیستم به صورت قلمی است و بسیار جمع و جور و کوچک است و در مکان و محیط هایی که امکان حفاری کم است به راحتی می توانید با این دستگاه فلزات پنهان شده درون زمین را یافت کنید.

همچنین باید توجه داشت که علاوه بر این مدل‌ها، مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است ویژگی‌ها و کارایی متفاوتی داشته باشند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیازهای خود، به مقایسه و بررسی ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف این مدل‌ها بپردازید. با ادامه مقاله قیمت فلزیاب دستی کوچک همراه باشید

 

قیمت فلزیاب دستی کوچک09196838263
قیمت فلزیاب دستی کوچک
خرید فروش فلزیاب درکاوش طلا۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

 

ویژگی های مهمی که در خرید فلزیاب دستی کوچک باید به آن توجه کنید

برای خرید فلزیاب دستی نکاتی هستند که به عنوان معیارهای خرید فلزیاب باید آنها توجه داشته باشید. در ادامه مقاله مهم ترین فاکتورهایی که برای تهیه دستگاه فلیاب باید مد نظر قرار دهید را بررسی کرده ایم.

۱- عمق شناسایی:

برخی از فلزیاب‌های دستی کوچک، توانایی شناسایی فلزات در عمق کمتری را دارند و برخی دیگر می‌توانند فلزات را در عمق بیشتری تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که بهترین عمق شناسایی را دارد.

۲- نوع فلزات شناسایی شده:

برخی از فلزیاب‌های دستی کوچک تنها قادر به شناسایی فلزات سبکی مانند سکه، جواهر و غیره هستند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند فلزات سنگین و آهنی مانند لوله‌های فلزی و غیره را نیز تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که نوع فلزاتی را که قصد شناسایی آن‌ها را دارید، تشخیص دهد.

۳- حساسیت:

حساسیت فلزیاب دستی کوچک به معنای توانایی دستگاه در شناسایی فلزات کمتر است. فلزیاب دستی کوچک با حساسیت بالاتر، قادر به شناسایی فلزات کمتر و حتی فلزاتی که در عمق بیشتری قرار دارند، می‌باشد.

۴- اندازه و وزن:

برخی از فلزیاب‌های بسیار جمع و جور هستند و به راحتی قابل حمل هستند. اما در عین حال، برخی از دستگاه‌ها بزرگتر و سنگین‌تر هستند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که اندازه و وزن مناسبی داشته باشد.

۵- قیمت فلزیاب دستی کوچک :

قیمت فلزیاب دستی نیز یکی از ویژگی‌های مهم است که باید به آن توجه کنید. باید دقت کنید که قیمت بالاتر همیشه بهترین گزینه نیست و بهتر است با توجه به ویژگی‌هایی که نیاز دارید، یک مدل مناسب با قیمت مناسب انتخاب کنید.

 

قیمت فلزیاب دستی کوچک 09196838263
قیمت فلزیاب دستی کوچک
خرید فروش فلزیاب درکاوش طلا۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

 

فلزیاب های قلمی و دستی کوچک چیست؟

طلایاب های قلمی و دستی کوچک و یا پین پوینتر دستگاه هایی هستند که برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این وسیله ها شامل یک سری قطب های الکتریکی هستند که به زمین وصل شده اند و با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، فلزات موجود در زیر زمین را شناسایی می کنند.

ویژگی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای باز و محیط های طبیعی هستند. همچنین، این طلایاب های کوچک دارای قابلیت تنظیم حساسیت دارند که به کاربران این امکان را می دهد که به دقت بیشتری فلزات را شناسایی کنند.

درسایت مشاور فلز به بررسی فلزیاب های قلمی بسیار کوچک و دستی خواهیم پرداخت. همچنین، به کاربردهای این دستگاه ها در صنعت، کشاورزی و جستجوی گنجینه های باستانی خواهیم پرداخت.

 

 

قیمت فلزیاب دستی کوچک 09196838263
قیمت فلزیاب دستی کوچک
خرید فروش فلزیاب درکاوش طلا۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در صنعت

فلزیاب های قلمی در صنعت، برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایعی مانند معدن کاری، پالایشگاه ها و تولید فولاد استفاده می شوند. در این صنایع، فلزیاب های قلمی به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای جستجو و شناسایی فلزات، بکار می روند.

کاربرد فلزیاب های قلمی در کشاورزی

فلزیاب های قلمی در کشاورزی نیز به عنوان ابزاری برای شناسایی فلزات استفاده می شوند. مثلا در باغ های میوه، ممکن است قطعات فلزی مانند میخ، پیچ و مهره در زمین باقی بمانند که می تواند به گیاهان و محصولات مضر باشد. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان این قطعات فلزی را شناسایی کرد و از زمین حذف کرد.

عمق زنی فلزیاب های قلمی کوچک

عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک بستگی به این دارد که کدام شرکت تولید کرده باشد که بهترین سیستم های پین پوینتر برای شرکت های نوکتا ، گرت ، ماینلب و شرکت های ایکس پی فرانسه است و عمقی بین ۳۰ الی ۴۰ سانتی متری را می تواند به راحتی کاوش کند.

سیستم فلزیاب های دستی و قلمی فقط برای زمانی است که کاوشگران به گنج نزدیک شدند و اگر فاصله گنج زیاد باشد باید کاوشگران از فلزیاب های نقطه زن سیستم پالسی و یا وی ال اف استفاده کنند.

البته عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک که نهایت تا ۴۰ سانتی متر است به راحتی می تواند سکه و یا انگشترهای دوران باستانی و باارزش را هم شناسایی کند

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

بررسی فرکانس طلای قدیمی 09196838262 09196838263

بررسی فرکانس طلای قدیمی

بررسی فرکانس طلای قدیمی اگر به دنبال پیدا کردن منابع با ارزش زیر زمینی هستید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button