آموزش کار با فلزیاب ایمپکت

برای کار با فلزیاب ایمپکت ترکیه ابتدا نیاز است تا دستگاه را مطابق تصویر زیر اسمبل کنید. دقت داشته باشید که این کار را با دقت انجام دهید تا از آسیب به دستگاه شما جلوگیری شود. برای آموزش کار با فلزیاب ایمپکت لازم است تا با تنظیمات دستگاه و منوهای آن کاملا آشنا شوید.

بررسی قیمت فلزیاب ایمپکت در ایران

قیمت دستگاه فلزیاب ایمپکت به سبب واردات مستقیم این دستگاه ها از کشور های واسطه همانند دبی و ترکیه وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز دستگاه از طریق تماس با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

 

ورود به تنظیمات دستگاه نقطه زن ایمپکت

پس از نصب و راه‌اندازی اولیه، می‌توانید تنظیمات دستگاه را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. برای این کار ابتدا کلید Menu را فشار دهید و از منوی اصلی، گزینه Settings را انتخاب کنید سپس تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

با استفاده از دکمه‌های بالا و پایین، می‌توانید در میان گزینه‌های منو حرکت کنید. مقدار تنظیمات انتخاب شده روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. با استفاده از دکمه‌های plus (+) و minus (-) می‌توانید مقدار را تغییر دهید. اگر دکمه‌های بالا/پایین و +/- را نگه دارید، گزینه‌ها و مقادیر به سرعت تغییر می‌کنند. برای خروج از تنظیمات، دکمه SELECT را فشار دهید یا یک بار دکمه تریگر را بکشید. تنظیمات در حدود ۸ ثانیه زمان می‌برد و دستگاه به صفحه حالت‌ها باز می‌گردد.

همچنین، در فلزیاب ایمپکت IMPACT با فشار دادن دکمه EXPERT می‌توانید به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید. با استفاده از دکمه‌های بالا و پایین، می‌توانید در میان گزینه‌های منو حرکت کنید. مقدار تنظیمات انتخاب شده روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

 

 

 

آموزش کار با فلزیاب ایمپکت09196838262
09196838263
آموزش کار با فلزیاب ایمپکت
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

 

تنظیمات پیشرفته شامل موارد زیر است:

 

  • TARGET DEPTH: تنظیمات مربوط به عمق هدف.
  • LARGE OR SHALLOW TARGETS: تفاوت بین هدف‌های بزرگ و کوچک یا هدف‌های سطحی و عمیق.
  • FALSE SIGNALS AND REASONS: درباره سیگنال‌های نادرست و دلایل آن‌ها است.
  • MAGNETIC MINERALIZATION INDICATOR: نشانگر میزان مغناطیسی و معدنی بودن خاک.
  • ROCKS AND SEARCHING IN ROCKY TERRAINS: درباره سنگ‌ها و جستجو در مناطق سنگی است.
  • TRACKING AND EFFECTS OF ROCKS: درباره ردیابی و تأثیرات سنگ‌ها بر روی دیتا های دریافتی است.

دیگر تنظیمات دستگاه برای کاوش و شناسایی دفینه:

 

  • AUDIO TONE: تنظیم صدایی که برای هدف‌های مختلف تولید می‌شود
  • TONE BREAK: تنظیم نقطه تغییر صدا بین هدف‌های مختلف
  • FREQUENCY: تنظیم فرکانس عملکرد فلزیاب
  • ID DEPTH: تنظیم عمق هدف را بر اساس نمایشگر ID
  • ID NORMALIZATION: نرمال کردن نمایشگر ID را بر اساس تنظیمات عملکرد فلزیاب
  • AUDIO BOOST: تنظیم میزان بوست صدا
  • TONE VOLUME: تنظیم میزان صدای سیگنال‌های هدف
  • VOLUME LIMIT: تنظیم محدوده حجم صدا
  • BACKLIGHT: تنظیم مربوط به روشنایی صفحه نمایش
  • VIBRATION: فعال یا غیرفعال کردن ویبره‌

 

 

آموزش کار با فلزیاب ایمپکت09196838262
09196838263
آموزش کار با فلزیاب ایمپکت
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

 

اطلاعات موجود در صفحه نمایش

صفحه نمایش فلزیاب NOKTA IMPACT اطلاعات مفیدی را در اختیار اپراتور قرار می‌دهد. البته در نسخه جدید این دستگاه یعنی فلزیاب Impact Pro این قابلیت بهینه شده و امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد، که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • VDI: یک مقیاس ۰ تا ۹۹ که برای شناسایی اهداف فلزی استفاده می‌شود
  • عمق: عمق هدف فلزی از سطح زمین
  • اندازه: اندازه و ابعاد حدودی هدف فلزی
  • نوع: نوع و جنس هدف فلزی

قبل از آموزش کار با فلزیاب ایمپکت به سراغ آپدیت آن بروید!

برای اپدیت کردن دستگاه، ابتدا باید به صفحه وب محصول مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه، آخرین نسخه نرم‌افزار و دستورالعمل‌های به‌روزرسانی قرار داده شده است. برای مشاهده نسخه نرم‌افزار سیستم و صفحه نمایش دستگاه، دستگاه را خاموش کنید و همزمان دکمه‌های “+” و “-” را فشار دهید و دستگاه را روشن کنید.

دکمه‌ها را تا زمانی که نسخه نرم‌افزار را بخوانید، فشار دهید. نسخه اصلی در بخش Target ID و نسخه فرعی در پنجره GB نمایش داده می‌شود. بعد از دریافت نسخه جدید نرم‌افزار، دستورالعمل‌های به‌روزرسانی را دنبال کنید. این ممکن است شامل اتصال دستگاه به کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزار مربوطه برای انتقال فایل به‌روزرسانی به دستگاه باشد.

بعد از انتقال فایل به‌روزرسانی به دستگاه، دستگاه را خاموش کنید و کارت حافظه را در دستگاه قرار دهید. سپس دستگاه را روشن کنید و به منوی تنظیمات بروید. در منوی تنظیمات، گزینه “به روز رسان نرم‌افزار” را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

 

نحوه حرکت صحیح کویل در دستگاه نقطه زن IMPACT

سر جستجوگر فلزیاب را موازی با سطح زمین حرکت دهید و از دور کردن سر جستجوگر به مقدار زیاد از سطح زمین پرهیز کنید. همانطور که می دانید رابطه مستقیمی بین نوع و جنس هدفی که به دنبال آن هستید، منطقه کاوش و سایز هدف مورد نظر وجود دارد. البته عمق فلزیاب ایمپکتبه نسب دیگر دستگاه های مشابه موجود در بازار بسیار بالاتر است، که می توانید از این دستگاه در انواع زمین ها استفاده کنید.

شما باید سرعت حرکت خود را متناسب با این سه گزینه تعیین کنید و اگر به دنبال اهداف کوچک هستید سعی کنید تا سرعت خود را کاهش داده و به کوچکترین و ضعیف ترین سیگنال های دریافتی نیز توجه کنید. امروزه تمامی دستگاه‌های فلزیاب دارای دسته ای بوده که طول آن قابل تنظیم می باشد.

اگر منطقه‌ای را مد نظر دارید که مطمئن هستید در آن دفینه و گنج وجود دارد بهترین کار این است که از روش جستجو به صورت مشبک استفاده کنید. در تصویر زیر شما می توانید نحوه درست حرکت کویل فلزیاب را برای رسیدن به حداکثر عمق فلزیاب ایمپکت مشاهده کنید. با این روش احتمال از دست دادن اهداف مدفون و دریافت خطا بسیار کم است.

 

 

آموزش کار با فلزیاب ایمپکت09196838262
09196838263
آموزش کار با فلزیاب ایمپکت
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

قیمت آموزش کار با فلزیاب ایمپکت

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید

 

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button