فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500

فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500

دستگاه فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500 یک فلزیاب مخصوص است که می توان از آن برای پیدا کردن همه انواع فلز ها استفاده کرد. کاربرد مخصوص این فلزیاب برای یافتن کابل ها ولوله های فلزی در زیر زمین و یا حتی در زیر آب می باشد.

طرزکار:

طرزکار این دستگاه بسیار ساده می باشد چرا که تمام تنظیماتی که شما لازم دارید بر روی دستگاه به حالت پیش فرض قرار داده شده است. بنابرین برای کار با این دستگاه حتما لازم نیس یک فرد حرفه ای باشید و حتی اگر تا کنون با هیچ دستگاه دیگری کار نکرده اید می توانید به راحتی با این دستگاه کار کنید. همچنین این فلزیاب به گونه ای طراحی شده است که در زمین های دارای مواد معدنی و شوره زار ها حداکثر کارایی را داشته باشد.

جاست گلد:

این تنظیمات معمولا کمتر در فلزیاب های برند های دیگر استفاده می شوند. این ویژگی به فلزیاب این امکان را می دهد تا شما با کمک آن بتوانید فقط طلا را بیابید.

باتری شارژی:

برخلاف بعضی از فلزیاب ها که بعد از هر بار استفاده باید باتری آن را عوض کنید طوری طراحی شده که بتوانید آن را شارژ کنید. فقط کافیست پس از اتمام شارژ باتری را به شارژر مخصوص خود وصل کنید و پس از پر شدن کامل از ۸ ساعت کاوش خود بی وقفه لذت ببرید.

مد مخصوص:

فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500 دارای مد جستجوی All Metal می باشد که اگر دستگاه را بر روی این مد تنظیم کنید با طراحی منحصر به فرد خود می تواند همه انواع فلز را تا عمق ۸ متری بیابید.

قابلیت ضدآب:

این دستگاه با قابلیت ضدآبی ک دارد می تواند در هر نوع شرایط آب وهوایی استفاده شود. چه در یک روز آفتابی و چه در روز بارانی. چه در مناطق خشک و هموار و چه در مناطق آبی.

فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500
فلزیاب ایگل آمریکا مدل GTA2500

 

مشخصات کلیدی:

  • قابلیت جستجو در آب
  • دیسک به قطر ۴۵ سانتی متر
  • دارای قابلیت جاست گلد
  • دارای چراغ دید در شب
  • دارای مد تغیین درصد کشف

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button