فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD

فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD

فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD یکی از محصولات پیشرفته این شرکت است که در سال تولید آن به تعداد زیادی طرفدار جمع کرد. این دستگاه با دقت بالایی عمل می کند و یک کاوش کاملا نتیجه بخش را برای اپراتور خود به ارمغان می آورد. در ادامه می خواهیم به شرح بیشتری از ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه بپردازیم.

همانطور که گفته شد این دستگاه یک محصول میان رده است. ویژگی های خاص آن باعث شده است تا به یکی از بهترین گزینه های ممکن تبدیل شود. در CS1220XD تجربه یک جستجوی سریع و دقیق را خواهید داشت و به راحتی می توانید به اطلاعات کسب شده توسط این دستگاه اعتماد کنید. این فلزیاب به راحتی توانسته است که اهداف را در اعماق زیاد پیدا کند و آن را به اطلاع کاربر برساند. این اطلاعات از طریق هدفون به صورت صوتی و از طریق نمایشگر به صورت تصویری قابل درک و تفسیر است.

فرکانس کاری ۱۷ کیلوهرتز:

هر چند که فلزیاب ها می توانند چند منظوره باشند و اهداف متفاوتی را جستجو کنند، اما یکی از نکات مهم این است که توجه کنیم که فرکانس کاری در تعیین کار تخصصی دستگاه ها بیشترین تاثیر را دارد. فرکانس ۱۷ کیلوهرتز بهترین مقدار برای طلایابی است و به سخنی دیگر این بسامد برای جستجوی طلا تخصصی تر عمل می کند.

فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD
فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD

کویل ضد آب:

این فلزیاب از لحاظ کویل های جستجو بسیار تقویت شده است و از لحاظ مقاومت فیزیکی بسیار خوب است. هم چنین این کویل ها ضد آب هستند و می شود دستگاه را در محیط های متفاوت آبی نیز به کار برد.

بالانس دستی و اتوماتیک:

فلزیاب C Scope انگلستان مدل CS1220XD دارای تنظیمات تعادل زمین دقیقی است. این تنظیمات هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و فلزیاب را برای کاوش آماده می کند. آپشن تنظیم خودکار به نفع اپراتورهای تازه کار تمام می شود، چون این افراد نیز می توانند از این مزیت بهره مند شوند.

مشخصات کلیدی:

  • فرکانس عملکرد ۱۷ کیلوهرتز
  • طلایابی حرفه ای
  • تنظیمات کاربردی
  • نمایشگر واضح
  • سبک و راحت

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button