معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب

فرکانس طلا برای ردیابی بسته به نوع ردیاب و شرایط محیطی مختلف ممکن است متفاوت باشد. با این حال، برای اکثر مدل های ردیابی طلا، فرکانس ۱۸ کیلوهرتز به عنوان بهترین فرکانس طلا برای ردیاب شناخته شده است.

همچنین، برای ردیابی طلا در شرایط خاص مانند خاک های آهکی و مصالح معدنی، فرکانس های بالاتر نیز ممکن است مفید باشند.

چرا که خاک های آهکی معمولاً مقاومت الکتریکی بالایی دارند و فرکانس های بالاتر بهترین عملکرد را در این شرایط ارائه می دهند. به همین دلیل، برخی ردیاب های طلا دارای قابلیت تنظیم فرکانس هستند تا بتوانند با شرایط مختلف محیطی سازگار شوند.

فرکانس طلا در زیر خاک چند است؟

در واقع، هر فلزی دارای خاصیت‌های الکترومغناطیسی متفاوتی است و ممکن است به دلیل این تفاوت‌ها، فرکانس‌های مختلفی برای ردیابی هر فلزی بهینه باشد.

بسته به نوع فلزی که قرار است ردیابی شود، فرکانس‌های مختلفی برای ردیابی آن استفاده می‌شود. برای مثال، برای ردیابی فلزاتی مانند آهن و فولاد، فرکانس‌های پایین‌تری مانند ۶ تا ۸ کیلوهرتز استفاده می‌شود، در حالی که برای ردیابی فلزاتی مانند نقره و برنج، فرکانس‌های بالاتری مانند ۲۷ تا ۳۰ کیلوهرتز استفاده می‌شود.

به طور کلی، برای ردیابی هر فلزی، باید فرکانس مناسب با خواص الکترومغناطیسی آن فلز انتخاب شود. با استفاده از فرکانس مناسب، می‌توان عملکرد بهتری در ردیابی فلزات داشت و دقت و صحت بیشتری در تشخیص فلزات در دستگاه های فلزیاب را به دست آورد.

 

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب09196838262
09196838263
معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

لیست فرکانس های ردیاب ها

فرکانس مس
۲۷/۵۷ + ۲۹۵/۰ + ۹۹۵/۰ +۱۰۹۰/۰


فرکانس هایه ذرات مس

۴۶۴/۱ + ۴۶۴/۲ + ۴۶۴/۳ + ۴۶۴/۴ +۴۶۴/۵ + ۴۶۴/۶ + ۴۶۴/۷ + ۴۶۴/۰


فرکانس هایه مفرق
۴۸۷/۰ الی ۴۸۷/۹


فرکانس های نقره
۴۲/۵۵ + ۴۶۶/۰


فرکانس های الماس
۴۵/۰۱ + ۵۵۰/۰


فرکانس های زمرد
۱۲۴۷/۰


فرکانس شیشه
۳۶/۲۵


فرکانس آهن
۱۷۶۱/۰


فرکانس سفال
۹۱/۷۵ + ۴۸۸/۰


فرکانس کربن
۳۹/۰۵


فرکانس دندان
۷۱۰/۰


فرکانس استخوان
۳۶۰/۵ + ۳۶۱/۰ + ۳۶۲/۱ + ۳۶۰/۳


فرکانس های مگنت
۷۹/۳۵ + ۷۹/۴۰ + ۶۱/۲۲ + ۶۱۲/۰ + ۱۰۸۰/۰ + ۱۷۹۵/۰ + ۱۷۹۷/۰


فرکانس های طلا
۲۵/۵۰ + ۳۷/۳۲ + ۳۷/۳۳ + ۴۵/۰۵ + ۴۷/۱۹ + ۵۵/۰۹ + ۴۷/۰۰ + ۵۵/۸۰ + ۵۵/۸۴ + ۵۵/۸۵ + ۶۱/۰۰ + ۶۲/۰۰ + ۸۳/۰۰ + ۶۱۰/۰ + ۶۱۲/۰ + ۱۰۰۶/۰ + ۱۰۱۰/۰ + ۱۰۱۳/۰ + ۱۰۷۰/۰ + ۱۱۰۶/۰ + ۱۱۵۵/۰ + ۱۳۲۵/۰ + ۱۴۰۵/۰ + ۱۴۱۸/۰ + ۱۸۱۲/۰


بهترین فرکانس برایه ردیابی طلا هست

۵۵/۸۰ و ۶۱۲٫۰


فرکانس دستیه حفره یا خلاء
۷۰۰٫۰ Hz


فرکانس پول کاغذی
۹۷/۵۰
۹۷/۴۰
۹/۷۴۴

عدد فرکانس طلا

جریان تفکیک در فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب با عدد وی دی ای جداسازی خاص هر هدف یا فلز با عدد مربوط به همان فلز یا هدف یا طلا می باشد. تفکیک در فلزیاب فرکانسی با اصول رادار طبق شرایط عدد وی دی ای با ترشهولد سطح و حجم انجام می گردد.

اگر چند فلز در کنار فلز مورد نظر یا طلا در کنار چند فلز باشد یابنده فرکانسی می تواند با عدد وی دی ای و ترشهولد سطح و حجم طلا را تشخیص داده و تفکیک نماید. در صورتی که در یک محدوده انواع فلزات یا منابع پراکنده باشد یا چند نوع فلز در محدوده جستجو وجود داشته باشد.

یابنده فرکانسی با تعادل در تشخیص انرژی خاص و تشعشع مربوط به همان هدف یا فلز یا طلا تعیین شده است. در عدد وی دی ای را می تواند تفکیک نماید و طلا یا فلز مورد نظر را تشخیص داده و تفکیک نماید.

این خصوصیات برای طلا یا فلزات در سطح و عمق یکسان است و سیستم های فانکشن یا یون یاب یا مگنتومتر هیچکدام چنین خصوصیاتی برای تشخیص یا تفکیک یا جداسازی را برای اثبات توانائی در تفکیک ندارد.

 

واحد اندازه گیری عدد فرکانس طلا

فرکانس با واحد هرتز (Hz) اندازه گیری می شود که بر گرفته از نام فیزیک دان آلمانی یعنی ” هاینریش رودولف هرتز ” می باشد. واحدهای دیگر برای اندازه گیری فرکانس نیز وجود دارد، از قبیل : دور بر دقیقه (rpm) و نیز سیکل بر ثانیه.

 

کدام فرکانس برای تشخیص فلز بهتر است؟

بهترین فرکانس برای تشخیص فلز جایی در محدوده ۵ کیلوهرتز تا ۱۵ کیلوهرتز است. این محدوده جایی است که اکثر فلزیاب‌ فول آپشن نیز تنظیم می‌شوند و همچنین برای مبتدی‌ها راحت‌ترین آنها مدیریت می‌شوند. با این وجود، هنگامی که بر اصول اولیه تسلط یافتید، همیشه می توانید آشکارسازهای تخصصی تری دریافت کنید.

 

فرکانس چگونه بر فلزیاب ها تأثیر می گذارد؟

به طور کلی فرکانس به تعداد امواج الکترومغناطیسی (که بر حسب کیلو هرتز بر ثانیه یا کیلوهرتز بر ثانیه اندازه گیری می شود) اشاره دارد که سیم پیچ فلزیاب قادر است در مدت زمان معینی تولید کند. به طور کلی در هر ثانیه کار فرکانس فلزیاب می تواند از ۱٫۵ کیلوهرتز در ثانیه تا ۱۰۰ کیلوهرتز در ثانیه متغیر باشد. با این حال، منصفانه بیشتر فلزیاب ها بین فرکانس های ۵ کیلوهرتز بر ثانیه و ۲۵ کیلوهرتز بر ثانیه کار می کنند. این بدان معناست که یک فلزیاب استاندارد قادر است بین ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ امواج الکترومغناطیسی را در هر ثانیه به زمین ارسال کند.

فرکانس کاری واقعاً چگونه بر فلزیاب تأثیر می گذارد؟

خوب، به طور کلی این به چند عامل بستگی دارد. این عوامل عبارتند از: هدایت فلز، اندازه هدف، عمق هدف و حتی سطح کانی سازی خاک. به عنوان یک قاعده کلی، فرکانس های پایین تر از فرکانس های بالاتر طول موج بیشتری دارند و عمیق تر از فرکانس های بالاتر به زمین نفوذ می کنند. همانطور که گفته شد، فرکانس‌های بالاتر قدرت سیگنال بیشتری دارند و منجر به فلزیاب حساس‌تر می‌شوند. علاوه بر این، هرچه یک فلز رساناتر باشد، فرکانس فلزیاب شما باید کمتر باشد و بالعکس.

 

 

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب09196838262
09196838263
معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

فلزیاب های چند فرکانس در مقابل ردیاب های تک فرکانس؟

بیشتر فلزیاب ها از نوع تک فرکانس هستند. این بدان معنی است که آنها در یک فرکانس و فقط در آن فرکانس کار می کنند. اینها معمولاً در یا کمتر از ۱۰ کیلوهرتز در ثانیه یا بالاتر از ۳۰ کیلوهرتز در ثانیه هستند. اولی در نفوذ به زمین و یافتن اهداف بسیار رسانا خوب است. دومی در یافتن اهداف کوچکتر با رسانایی پایین بهتر است، اما با نفوذ زمین نیز مبارزه می کند.

با این حال، درصد کمی از ماشین‌های جدیدتر وجود دارند که می‌توانند در دو یا چند فرکانس به طور همزمان تشخیص دهند. این فلزیاب ها به عنوان آشکارسازهای چند فرکانس همزمان شناخته می شوند. همانطور که گفتم این می تواند در همان زمان اتفاق بیفتد یا احتمالاً در یک الگوی مبادله سریع غیر محسوس.

با این حال، اگر تا حدودی ماهر هستید و پول مشکل بزرگی نیست، این فناوری جدید قطعا بهتر است (تا زمانی که کیفیت ساخت بدون تغییر باقی بماند) و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

عوامل موثر در فرکانس طلا در زیر خاک

فرکانس طلای قدیمی در زیر خاک به دلیل تشعشعات طبیعی و جذبی از طرف زمین، متأثر از خصوصیات فیزیکی و شیمیایی زمین شدیداً متغیر است.

بنابراین، در کنار فرکانس طلا، از جذب و توسعه سایر روش‌های جستجوی زیرخاکی همچون رادار، نگارش دیجیتال، گرادیومتری، مگنتومتری استفاده می‌شود تا بهترین نتیجه از جستجو در زیرخاک به دست آید.

روش های شناسایی طلا در زیر خاک

برای شناسایی طلا در زیر خاک از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود، که در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌شود:

  1. روش‌های مغناطیسی: در این روش‌ها، از مگنتومترها برای شناسایی خاک‌های حاوی ذرات فلزی مانند طلا و استفاده می‌شود. این روش‌ها بر اساس تغییرات میدان مغناطیسی در خاک‌های حاوی فلز کار می‌کنند.
  2. روش‌های الکتریکی: در این روش‌ها، از روش‌های الکتریکی برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، جریان الکتریکی از روی خاک عبور می‌کند و از تغییرات مقاومت الکتریکی در خاک‌های حاوی فلز کمک می‌گیرد.
  3. روش‌های راداری: در این روش‌ها، از امواج رادار برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، امواج رادار از روی خاک عبور می‌کنند و از بازتاب آن‌ها برای تشخیص محل مخفی شدن ذرات فلزی استفاده می‌شود.
  4. روش‌های مغناطیسی-الکتریکی: این روش‌ها شامل ترکیب روش‌های مغناطیسی و الکتریکی هستند و برای شناسایی خاک‌های حاوی ذرات فلزی استفاده می‌شود.
  5. روش‌های لیزری: در این روش‌ها، از امواج لیزر برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، لیزر از روی خاک عبور می‌کند و از بازتاب آن‌ها برای تشخیص محل مخفی شدن ذرات فلزی استفاده می‌شود.

 

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب09196838262
09196838263
معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید

 

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

فروش قوی ترین ردیاب طلا موجود در ایران 09196838262 09196838263

فروش قوی ترین ردیاب طلا موجود در ایران

فروش قوی ترین ردیاب طلا موجود در ایران یکی از سوالاتی که برخی خریداران از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button