گنج یاب EMFAD آلمان مدل یو جی ۱۲

گنج یاب EMFAD آلمان مدل یو جی ۱۲

یکی از نوین ترین دستگاه هایی که جهت کشف آثار باستانی، فلزات با ارزش و… مورد استفاده قرار می گیرد گنج یاب EMFAD آلمان مدل یو جی ۱۲ است. روش کار این فلزیاب به این صورت است که از طریق ناهنجاری های زیر زمین می تواند به وجود حفره ها و اشیای مورد نظر اپراتور پی ببرد. در ادامه به طرز کار این محصول اشاره می کنیم.

روش اندازه گیری

گنج یاب EMFAD آلمان از دو روش اندازه گیری برای کاوش استفاده می کند. این فلزیاب از روش الکترو مغناطیسی برای اندازه گیری استفاده می کند.

روش اندازه گیری افقی: دستگاه دارای ۲ آنتن است. در این روش هر دو آنتن را به کار برده و در محدوده ای وسیع به کار پردازش زیر خاک بپردازید.

روش اندازه گیری عمودی: از این روش عمدتا برای اندازه گیری در مناطق کوچک استفاده می شود. در این روش وضوح کار بیشتر خواهد بود. تنها یک آنتن نیز برای اکتشاف کفایت می کند.

"<yoastmark

نرم افزار ۲ بعدی و ۳ بعدی

از این پس تمام تصاویری را که از دل زمین جمع آوری می کنید به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی در آورده و به راحتی آن ها را تحلیل کنید. نرم افزار ۲ بعدی نمایی کلی از زیر زمین را به شما ارئه می دهد و هدف را نمایان می سازند. نرم افزار ۳ بعدی اطلاعات به دست آمده را بر روی لپ تاپ نشان می دهد. با این  تصاویر عمق، اندازه و حجم فلزات و حفره هایی که کاوش کرده اید، نمایان می شوند.

مشخصات کلیدی:

  • دارای قابلیت تصویر برداری ۲ بعدی
  • تصویر برداری ۳ بعدی
  • دارای کابل ۴۰ متری
  • با وزن ۵ کیلوگرمی
  • باتری با کارایی ۱۲ ساعته
  • قابلیت مدل سازی و ارائه تفسیر
  • استفاده از نرم افزار اکسل و نرم افزار ۳ بعدی سازی امفاد

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button