ردیاب طلا با گوشی

ردیاب طلا با گوشی

برای تبدیل موبایل به ردیاب قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که این قابلیت را در تلفن همراه شما ایجاد می کند. نرم افزار Smart Compass Pro (Metal Detector) یک اپ اندرویدی است. که با کمک خاصیت مغناطیس سنج تلفن های هوشمند، آنها را به یک ردیاب طلا با گوشی همراه تبدیل می کند. این برنامه در یافتن وسایل گمشده ی فلزی مانند کلید در فضای آزاد بسیار مفید است.

اما از این برنامه انتظار نداشته باشید مانند دستگاه گنج یاب حرفه ای عمل کند. این نرم افزار بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب است. با دانلود نرم افزار فلزیاب برای اندروید می توانید انواع فلز و امواج مغناطیسی را پیدا کنید. این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر موجود در گوشی، اندازه می گیرد. سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با ۴۹μT یا ۴۹۰mG است.

 

ردیاب طلا با گوشی09196838262 09196838263
ردیاب طلا با گوشی
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

نحوه استفاده ردیاب طلا با گوشی

چنانچه به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان افزایش می یابد، علاوه بر این می توانید سیم های برق در دیوار را نیز پیدا کنید. دقت برنامه کاملا به حسگر تلفن شما بستگی دارد. فراموش نکنید که حسگر مغناطیسی، تحت تاثیر تجهیزات الکتریکی مثل تلویزیون و رایانه قرار دارد. اگر برنامه به درستی کار نکرد، احتمالا یا حسگر مغناطیسی ندارید و یا آسیب دیده است.

نرم افزار فلزیاب و طلایاب اندروید (Smart compass pro) metal dedector از سری برنامه های جستجوگر فلز و طلا مخصوص سیستم عامل اندروید است. که روی ورژن های اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجرا است. البته نباید انتظار داشته باشید تنها با یک برنامه تمام قابلیت ها و کیفیت های طلا یاب های واقعی را تجربه کنید. اما می توانید قسمت زیادی از امکانات طلایاب و فلزیاب های واقعی و بزرگ را تنها توسط این نرم افزار در گوشی موبایل خود تجربه نمایید و از قابلیت های آن استفاده کنید.

توضیحاتی درباره گنج یاب و طلایاب

دستگاه گنج یاب به سیستمی گفته می شود که امکان اسکن فلزات قدیمی را در اعماق زمین و حتی دیواره ها و کوه ها فراهم می کند. بهترین نوع دستگاه ها در زمینه گنج یابی، فلزیاب هایی هستند که دارای ثبات بالا و توانایی رصد فلزات با ابعاد کم تر در متراژی از زمین دارند. گنج ها و فلزات قدیمی به علت ماندن سالیان دراز در خاک دارای مغناطیس بالایی هستند. گاهی اوقات همین مغناطیس دستگاه های فلزیاب را به اشتباه می اندازد. به دستگاه هایی که قابلیت تفکیک فلزات گرانبهایی همچون طلا را از سایر فلزات دارند طلایاب می گویند.

 

ردیاب طلا با گوشی09196838262 09196838263
ردیاب طلا با گوشی
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

فلزیاب‌ های حرفه‌ ای دارای قابلیت‌ هایی هستند که فلزیاب‌ های اندرویدی آن‌ ها را ندارند، این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • عمق‌یابی: فلزیاب‌های حرفه‌ای معمولاً قابلیت عمق‌یابی دارند و می‌توانند فلزات را تا چندین متر زیر زمین تشخیص دهند. در حالی که فلزیاب‌های اندرویدی اغلب قابلیت تشخیص فلزات در عمق کمتری را دارند.
  • تشخیص نوع فلز: فلزیاب‌های حرفه‌ای قابلیت تشخیص نوع فلزات را دارند. به عنوان مثال، می‌توانند تشخیص دهند که فلزی که شناسایی کرده‌اند، آهنی است یا نقره‌ای یا طلا.
  • دقت بیشتر: فلزیاب‌های حرفه‌ای از نظر دقت و صحت در شناسایی فلزات، نسبت به فلزیاب‌های اندرویدی بیشترند.

تبدیل گوشی به طلایاب

برای تبدیل گوشی به طلایاب از طریق نصب برنامه‌های مربوطه مانند Gold Detector، Treasure Hunting و Gold Rush امکان پذیر است. این برنامه‌ها با استفاده از قطعات داخلی گوشی مانند سنسورهای شتاب‌ سنج و مغناطیس‌ سنج، تلاش می‌کنند تا فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را شناسایی کنند.

برای استفاده از فلزیاب تصویری گوشی نیاز است که دستگاه خود را به حالت (Android) ببرید. سپس با دانلود و نصب برنامه مورد نظر، برنامه را باز کنید و به دنبال تنظیمات مربوط به قطعات داخلی گوشی باشید. این تنظیمات شامل حساسیت، فرکانس و نوع سنسور است. پس از تنظیمات، دستگاه را روی زمین نگه دارید و شروع به پیدا کردن فلزات کنید.

به طور کلی، تبدیل گوشی به طلایاب به دلیل دقت پایین و عدم قابلیت تنظیم دقت و حساسیت به نحوی که در دستگاه‌های حرفه‌ای مانند طلایاب‌ های مخصوصی وجود دارد، توصیه نمی‌شود. همچنین، تعداد برنامه‌های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه کم است و احتمال دسترسی به برنامه‌های کارآمد و کاربردی پایین است.

خلاصه و نتیجه اسکن زمین برای گنج با گوشی:

نتیجه‌گیری نهایی در مورد استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان دستگاه‌های اسکن زمین برای یافتن گنج، در حال حاضر مبتنی بر شواهد و تجربیات کمتری است. اغلب برنامه‌های فلزیابی و اسکن زمینی موجود در بازار، تضمینی برای یافتن گنج ندارند و ممکن است تنها یک بازی و سرگرمی برای کاربران باشند.

اگر شما به دنبال یافتن گنج هستید، بهترین راهکار برای شما این است که به دنبال اطلاعات دقیق و موثق در مورد مناطقی که ممکن است حاوی گنج باشند. با استفاده از روش‌های مختلف از جمله تحقیقات تاریخی، مطالعات جغرافیایی و زمین‌شناسی، پیگیری کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید با دستگاه‌ فلزیاب حرفه‌ای کار کنید، بهتر است دستگاه‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر تولید شده و توانایی دقیقی در تشخیص فلزات دارند را در نظر بگیرید.

 

ردیاب طلا با گوشی09196838262 09196838263
ردیاب طلا با گوشی
فروش فلزیاب و طلایاب در کاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

شرکت آسیا مدرن نمایندگی فروش گنج یاب در تهران دارای چندین سال سابقه کار هستند، برای خرید دستگاه و مشاوره با کارشناسان مجرب این شرکت می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب 09196838262 09196838263

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب

معرفی بهترین فرکانس طلا برای ردیاب فرکانس طلا برای ردیابی بسته به نوع ردیاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button