دستگاه فلزیاب بوقی

دستگاه فلزیاب بوقی

جستجو به دنبال گنج و یافتن چیزی ارزشمندی بسیار هیجان انگیز است؛ اما برای نتیجه گرفتن باید با تجهیزات مخصوص اقدام به کاوش کرد. اگر شما نیز از افرادی هستید که می‌خواهید به دنیال طلا و گنج بگردید باید درباره دستگاه های مختلف مطالعه کنید و آموزش ببینید و تجربه کسب کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از این دستگاه های فلزیاب بوقی آشنا شوید. دستگاه فلزیاب Sharp Shooter محصولی از شرکت Bounty Hunter آمریکا است. در مرحله اول بررسی این دستگاه به آشنایی با برند بانتی هانتر می‌پردازیم. کمپانی Bounty Hunter واقع در ایالت تگزاس آمریکا، از شناخته شده ترین شرکت های تولید و عرضه دستگاه های فلزیاب در جهان است. این شرکت انواع مختلف و طیف وسیعی از دستگاه ها را برای تمامی کاربرد ها ارائه می‌دهد.

فلزیاب بوقی شارپ شوتر

این دستگاه یک فلزیاب قوی و سبک وزن است. افراد مبتدی نیز به راحتی می‌توانند با آن اقدام به جستحو کرده و حمل طولانی مدت دستگاه نیز باعث خستگیشان نشود. عمق زنی این فلزیاب حدودا یک متر است. اما با توجه به اندازه هدفی که در پی آن هستید، شرایط محیطی که در آن به جستجو پرداخته اید و اندازه لوپ های دستگاه این میزان را تغییر می‌دهد. دستگاه شارپ شوتر دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش نتایج جستجو می‌باشد، از این رو کار با آن لذت بخش و ساده تر خواهد بود.

 

دستگاه فلزیاب بوقی09196838262
09196838263
دستگاه فلزیاب بوقی
فروش فلزیاب وطلایاب درکاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

ویژگی های فلزیاب بوقی

یکی از ویژگی های بارز این دستگاه، قابلیت تفکیک انواع فلزات در آن است. شارپ شوتر با دقتی بالای ۸۰ درصد می‌تواند بین فلزاتی که شناسایی می‌کند تمایز قائل شود و این قابلیت کار را برای شما بیش از پیش ساده می‌کند. وزن آن ۲٫۳ کیلوگرم می باشد. این دستگاه یک فلزیاب ضد آب بوده که برای مناطق خیس و مرطوب تولید شده است. عملکرد این دستگاه در آب شور بسیار عالی بوده و به همین علت شما می توانید با خیال راحت از این دستگاه در مناطقی مانند ساحل استفاده کنید.

شرایط متعلق به دستگاه مغناطیسی و ولتاژ القائی مانند دستگاه پالسی (PI)، فلزیاب (VLF)، دستگاه (BFO)، دستگاه فلزیاب تی ار (TR) و دستگاه‌های مغناطیس سنج از نوع مگنومتر یا مگنت و تسلا می‌باشد. که عملکرد این دسته فلزیاب‌ها عمل تشخیص تفاوت فاز ایجاد شده از تغییرات مربوط به شرایط میدان مغناطیس در سر جستجو گر یا کوئل، لوپ و سنسور مغناطیسی می‌باشد. هر نوع تغییر مغناطیسی از مواد معدنی یا منابع یا تغییرات لایه‌های زمین در صحنه کار می‌تواند مانند فلز مورد نظر یا طلا ایجاد واکنش یا پاسخ در این سیستم‌ها ایجاد نماید. تنظیمات تشخیص فلزات در فلزیاب مغناطیسی به صورت همه فلزات (ALL METAL) و تفکیک (DISCRIMINATION) یا (DISC) می‌باشد.

برخی از قابلیت های کلیدی فلزیاب بوقی شارپ شوتر:

  • فرکانس عملکرد ۶٫۶ کیلوهرتز
  • توانایی کار با دو باتری ۹ ولتی
  • کاملا ضدآب جهت کاوش در مناطق خیس و مرطوب
  • مجهز به فناوری میکروپروسنسور
  • دارای ۴ حالت مختلف کاوش
  • بالانس زمین به صورت خودکار
  • کویل ضدآب ۸ اینچی
  • رابط کاربری بسیار راحت و کاربرپسند
  • گارانتی ۵ سال (محدود در کشورهای خارجی)
  • وزن حدودا ۲٫۳ کیلوگرمی
  • سیستم کارکرد امواج صوتی گیرنده و فرستنده
  • حالت تفکیک صددرصد فلزات
  • حالت Notch جهت حذف اشغال و فلزات کوچک و مزاحم
  • حالت All Metal به منظور جستجوی هر نوع فلز
دستگاه فلزیاب بوقی09196838262
09196838263
دستگاه فلزیاب بوقی
فروش فلزیاب وطلایاب درکاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

خرید دستگاه بوقی

سیستم حرارتی راداری زمینی از منابع زیر دست یا پائین دست رادار زمینی دستی می‌باشد، این دسته سیستم‌ها از نظر عملکرد دارای قدرت بالایی می‌باشد. با تعیین عدد (VDI) و ابعاد هدف ترشهولد (THRESHOLD) می‌تواند واکنش دقیقی را برای تشخیص هدف، طلا یا انواع فلزات با رنگ مربوط را داشته باشد، اما برای عملیات نیازمند تجربه بالا اپراتور است. تخصص در زمینه عملیات با این سیستم‌های حرارتی راداری به تشخیص نوع رنگ، اعداد، تصاویر، لکه رنگ، صدا و حرکت آنتن نیز بستگی دارد که تشخیص آن به نوع مهارت اپراتور فلزیاب بستگی دارد.

این دستگاه با قابلیت هایی که به آن مجهز شده برای تمام افراد چه مبتدی و چه افرادی که مدت هاست به این فعالیت پرداخته اند مناسب و نتیجه بخش است. قیمت فلزیاب شارپ شوتر  با توجه به نرخ ارز متغیر است. شما مشتریان گرامی برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها و مشاوره خرید فلزیاب می‌توانید با مشاوران مجرب شرکت ما در ارتباط باشید.

 

دستگاه فلزیاب بوقی09196838262
09196838263
دستگاه فلزیاب بوقی
فروش فلزیاب وطلایاب درکاوش طلا
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲
۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۳

 

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

فلزیاب اکوناکس Equinox 800 09196838262 09196838263

فلزیاب اکوناکس Equinox 800

فلزیاب اکوناکس Equinox 800 دستگاه فلزیاب Minelab Equinox 800 جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب می باشددستگاه  فلزیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button