فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ

فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ

فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ یک محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه فیزیکی است. سازگاری این دستگاه به طوری است که اپراتور بتواند در هر زمین و برای هر کاوش به آن اعتماد کند. این مطلب فلزیاب روژ مربوط به این فلزیاب نوین و قدرتمند است. با ما همراه باشید.

فلزیاب تسورو آمریکا Lobo SuperTRAQ

یک فلزیاب ارزان قیمت با خصوصیات و ویژگی های مثبت و کارآمد، این جملات معرف همان فلزیاب Lobo SuperTRAQ است. مشخصات فنی خاصی که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد، باعث شده اند که دستگاه بتواند کوچک ترین قطعات و توده های کم حجم طلا و اهداف دیگر را بیابد. یکی از خصوصیات محبوب این دستگاه، رابط کاربری ساده آن است. استفاده از دستگاه و تنظیمات آن به حدی ساده است که تازه کارترین افراد نیز می توانند به خوبی و با سرعت با فلزیاب کار کنند و اکتشافات زیادی داشته باشند.

ویژگی های فلزیاب تسورو  مدل Lobo SuperTRAQ

فرکانس کاری ۱۷.۸ کیلوهرتز: این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بتواند اهداف متفاوتی را کاوش کند، اما جالب است بدانید که جستجوی طلای آن به صورت کاملا تخصصی عمل می کند و هیچ رگه و توده طلایی را از دست نخواهد داد. این نوع از عملکرد به دلیل فرکانس عمل مناسب آن است که بهترین مقدار ممکن برای طلایابی است.

حساسیت قابل تنظیم: حساسیت فلزیاب تعیین کننده مسائل مختلفی مانند حجم اهداف مد نظر، عمق کاوش و واکنش در برابر سیگنال های مختلف می باشد. در این فلزیاب حساسیت به طور دلخواه در سطح های متفاوتی تنظیم می شود. اپراتور با توجه به برنامه هایی که برای کاوش اهداف دارد، می تواند این تغییرات را انجام بدهد.

کویل ضد آّب: کویل جستجوی فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ در برابر آب مقاوم است و به اصطلاح، ضد آب می باشد. کویل های ضد آب مزایای مختلفی دارند که از آن ها می توان به سازگاری دستگاه با محیط های آبی و مرطوب است. در این حالت اپراتور بدون نگرانی از مشکلات احتمالی در چنین محیط هایی، به جستجو ادامه می دهد.

فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ
فلزیاب تسورو آمریکا مدل Lobo SuperTRAQ

مشخصات کلیدی:

  • دارای تکنولوژی VLF
  • امکان کاوش در محیط های آبی
  • تنظیمات هوشمند و ساده
  • سبک و قابل حمل
  • کارایی مناسب در گسره دمایی وسیع

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button