گنج یاب گرت آمریکا مدل AT Gold

گنج یاب گرت آمریکا مدل AT Gold

گنج یاب گرت آمریکا مدل AT Gold جزو آن دسته از دستگاه های مخصوص کاوشی است که برای جست و جوی انواع طلا طراحی شده است. چه اندازه یک هندوانه و چه اندازه یک دانه سیب، این گنج یاب آن را حتما جست و جو می کند. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و کارایی های این محصول فوق العاده بیشتر آشنا کنیم.

یک دستگاه کاملا ضد آب

خبر خوب برای کاوشگرانی که به کاوش زیر دریا علاقه دارند این است که دستگاه گنج یاب گرت آمریکا  AT Gold می تواند در زیر عمق آب نیز به جست و جو و کاوش طلا بپردازد. برای نمونه می توانید تا عمق ۳ متر زیر آب از جست و جوی خود لذت ببرید.

۲ حالت جست و جوی پیشرفته

گنج یاب گرت آمریکا را می توانید به صورت دستی تنظیم کنید و شما تعیین کننده مسیر جست و جوی خود باشید. برای شما ۲ حالت جست و جوی پیشرفته وجود دارد. در حالت اول دیسک جست و جو تنها به جست و جوی طلا می پردازد. شانس شما در جست و جوی طلا در هر اندازه ای که باشد چندین برابر می شود. اما در حالت دوم شما ۴۰ فرکانس اختیاری در دست دارید و می توانید فرکانس هر کدام از فلزاتی که می خواهید جست و جو و انتخاب کنید. در این حالت امواج مربوط به فلز آهن به طور خودکار حذف می شوند.

کویل های دو قلو

گنج یاب گرت آمریکا AT Gold برای کار های کاوش و جست و جو مجهز به یک کویل دو قلو شده است. ابعاد این کویل ۱۳.۵ * ۲۱ سانتی متر است. فرکانسی که این کویل می تواند تولید کند حدود ۱۸ کیلوهرتز است. این کویل ضد آب می تواند در اعماق زمین و آب های شیرین(در آب های شور کار نمی کند) به کاوش طلا و انواع فلزات با ارزش دیگر بپردازد.

گنج یاب گرت آمریکا مدل AT Gold
گنج یاب گرت آمریکا مدل AT Gold

 

مشخصات کلیدی:

  • دارای حالت تعیین فلز واقعی
  • دارای فیلتر قدرتمند فلز آهن
  • دارای ۲ حالت جست و جوی پیشرفته
  • با قابلیت کالیبراسیون خودکار زمین
  • ۴۰ فرکانس اختیاری برای جست و جو
  • کارایی تا ۳ متر زیر آب

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۹۶۸۳۸۲۶۲

درباره‌ی kavoshtala

همچنین ببینید

خرید فاصله یاب مدل نوکتاپالس دایو Nokta PulseDive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست ها

مشاوره رایگان
Call Now Button